Masa lalu adalah kenangan~Masa datang adalah keinginan~Masa sekarang adalah kehidupan…yg dijalani.Semoga semua takkan hilang walaupun kenangan itu masih diratapi,keinginan itu masih berada dlm mimpi dan kehidupan itu masih tertatih dlm 1000 asa yg suram.Mencoba memahami hidup dan setiap rintihan tangis dan titisan peluh…Semoga Tuhan mempunyai jln terbaik


♥ ♥ ♥...IT'S ME AND BEING WITH ME~I LIVE FOR THE FUTURE,GUIDE BY THE PAST ...♥ ♥ ♥

Monday, March 01, 2010

Satu bulan lagi

1 bulan lagi....lagi2 aku harus bilang...1 bulan lagi...kerna hari ini tarikh 1hb March.
Akhir bulan ini aku akan ke Jakarta.Tidak sabar rasanya menanti hari2 itu,kerna sekarang aku terasanya ingin sekali pergi liburan...dan melupakan segala stress kerja2 di ofis.
Dikepalaku sudah siap mengangankan utk mengambil beberapa banyak foto ketika berada di jakarta nanti.
Hari ini saja aku harus menyiapkan beberapa report bulanan.dan kelmarin2 aku lagi stress bila ada clash dgn seseorg.Entah kenapa akhir2 ini banyak perkara yg membingungkan,banyak perkara yg membuat aku sebal.ini membuatkan aku jadi seorg yg moody.
Cepatlah masa berlalu,supaya aku boleh pergi jauh....utk tenang seketika dari kesibukan kerja2.

No comments:

Post a Comment