Masa lalu adalah kenangan~Masa datang adalah keinginan~Masa sekarang adalah kehidupan…yg dijalani.Semoga semua takkan hilang walaupun kenangan itu masih diratapi,keinginan itu masih berada dlm mimpi dan kehidupan itu masih tertatih dlm 1000 asa yg suram.Mencoba memahami hidup dan setiap rintihan tangis dan titisan peluh…Semoga Tuhan mempunyai jln terbaik


♥ ♥ ♥...IT'S ME AND BEING WITH ME~I LIVE FOR THE FUTURE,GUIDE BY THE PAST ...♥ ♥ ♥

Thursday, March 04, 2010

Pimples

OMG Pimples..!!!!...i hate this Pimples.Lately, i tidur lewat shj.Ini mungkin adalah penyebab aku mendapat jerawat disekitar dagu.Anehnya dibahagian dagu shj.Ditambah lagi cuaca yg agak terlalu panas kebelakangan ini dan mungkin juga kerna aku kurang meminum air diwaktu musim panas begini.
Atau mungkin juga kerna hormon.Aku baca ini dlm article magazine
... "Kaum wanita mudah mendapat jerawat di sekitar dagu mungkin berpunca drpd haid yg tidak teratur" . ...betul ke? tapi haid aku regular setiap bulan.
arrrhhhh!!! apapun aku benci sangat dengan kehadiran jerawat ini.

No comments:

Post a Comment