Masa lalu adalah kenangan~Masa datang adalah keinginan~Masa sekarang adalah kehidupan…yg dijalani.Semoga semua takkan hilang walaupun kenangan itu masih diratapi,keinginan itu masih berada dlm mimpi dan kehidupan itu masih tertatih dlm 1000 asa yg suram.Mencoba memahami hidup dan setiap rintihan tangis dan titisan peluh…Semoga Tuhan mempunyai jln terbaik


♥ ♥ ♥...IT'S ME AND BEING WITH ME~I LIVE FOR THE FUTURE,GUIDE BY THE PAST ...♥ ♥ ♥

Friday, January 29, 2010

Miss My Tommy

I miss my Tommy...kelmarin,28hb Jan...aku bawa Tommy ke vet-Clinic (Century Animal Medical Centre) sebab Tommy diserang Flu. Semalam Tommy susah nak tido sbb hidungnya tersumbat dan susah utk bernafas.Selepas menjalani pemeriksaan oleh Dr.Vet..Tommy diberi suntikan dan Dr. advise utk Tommy di masukkan beberapa hari dlm clinik utk diberi rawatan lanjut.

Baru semalam Tommy jauh dari aku,baru semalam Tommy tak tido dekat aku...aku dah rindu sangat2 dgn Tommy...Aku harap Tommy tak nangis berada berjauhan dari rumahnya.Cuma tinggal malam ini lagi,dan esok pagi aku dah boleh menjemput Tommy pulang. Tak sabar rasanya nak bawa Tommy pulang.

No comments:

Post a Comment